როგორ შევიძინო?

ავტორიზაცია

ბლოგი
რა არის EBG?
რა არის პრაიმ?

რეგისტრაცია/მომხმარებლის პროფილი

როგორ დავრეგისტიტრდე?

რეგისტრაციის გასავლელად უნდა შებრძანდეთ ბმულზე https://ebg.ge/signup და შეავსოთ მოცემული ველები. თუ რეგისტრირდებით...

სრულად ნახვა

მინდა დავრეგისტრირდე, როგორც იურიდიული პირი

თუ რეგისტრაციას იურიდიული პირის/კომპანიის სახელით გადიხართ, უნდა მიუთითოთ: ორგანიზაციულ...

სრულად ნახვა

რა შეზღუდვები არსებობს რეგისტრაციასთან დაკავშირებით?

რეგისტრაციის დროს მითითებული ტელეფონის და პირადი 11ნიშნა ნომერი გამოიყენება მომხმარებლის იდენტიფიცირებისთვის...

სრულად ნახვა

ვის მივმართო პირად კაბინეტში შეყვანილი მონაცემების დასარედაქტირებლად?

თუ გსურთ მონაცემების დარედაქტირება, უნდა მოგვწეროს საიტის...

სრულად ნახვა

რა შემთხვევაში არ ხდება მონაცემების დარედაქტირება?

დარედაქტირებამდე აუცილებლად უნდა გადამოწმდეს...

სრულად ნახვა

არასრულწლოვნის მონაცემების რედაქტირება

არასრულწლოვნის ექაუნთი შესაძლოა დარედაქტირდეს მისი კანონიერი მეურვის...

სრულად ნახვა

შეკვეთა

სწრაფი ჩარიცხვის აპარატი

სანამ შეკვეთას განათავსებთ, საჭიროა რეგისტრირებული იყოთ საიტზე და პროფილის ბალანსზე გქონდეთ ღირებულების დასაფარად საკმარისი თანხა...

სრულად ნახვა

ინტერნეტბანკი

სანამ შეკვეთას განათავსებთ, საჭიროა რეგისტრირებული იყოთ საიტზე და პროფილის ბალანსზე გქონდეთ ღირებულების დასაფარად საკმარისი თანხა...

სრულად ნახვა

საბანკო ბარათი

სანამ შეკვეთას განათავსებთ, საჭიროა რეგისტრირებული იყოთ საიტზე და პროფილის ბალანსზე გქონდეთ ღირებულების დასაფარად საკმარისი თანხა...

სრულად ნახვა

ოპპას ელ. საფულე

სანამ შეკვეთას განათავსებთ, საჭიროა რეგისტრირებული იყოთ საიტზე და პროფილის ბალანსზე გქონდეთ ღირებულების დასაფარად საკმარისი თანხა...

სრულად ნახვა

პროფილის ბალანსზე ჩარიცხული თანხის გატანა

საიტის წესების თანახმად, ბალანსზე შეტანილი თანხის უკან გატანა შესაძლებელია მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ საიტი...

სრულად ნახვა

როგორ დავადასტურო შეკვეთა?

მას შემდეგ, რაც უკვე დარეგისტრირდებით საიტზე, ხოლო პროფილის ბალანსზე განათავსებთ...

სრულად ნახვა

როგორ დავადასტურო შეკვეთა რამდენიმე ნივთზე ერთდროულად?

კალათიდან პროდუქციის შეძენა მოსახერხებელია მაშინ, როცა რამდენიმე...

სრულად ნახვა

რას უნდა მივაქციო ყურადღება შეკვეთის დადასტურებისას?

სანამ შეკვეთას დაადასტურებდეთ, პირველ რიგში, უნდა დარწმუნდეთ, რომ მაღალრეიტინგული...

სრულად ნახვა

რას ვერ გამოვიწერ თქვენი საიტიდან?

აკრძალულია შემდეგი ნივთების ტრანსპორტირება, შესაბამისად შეძენა...

სრულად ნახვა

რა შემთხვევაში შეიძლება გაუქმდეს შეკვეთა?

მას შემდეგ, რაც დადასტურდება თქვენი შეკვეთა მისი გაუქმება შესაძლებელია მხოლოდ...

სრულად ნახვა

ამანათის მიღება

სად მივიღებ ამანათს?

გამოწერილი ამანათის გატანას შეძლებთ საქართველოს მასშტაბით 40-ზე მეტი ფილიალიდან...

სრულად ნახვა

როდის მივიღებ ამანათს?

ამანათის მიწოდების ვადა ინდივიდუალურია, დაზუსტებული ინფორმაცია...

სრულად ნახვა

შეიძლება სხვა პირმა მიაკითხოს ჩემს ამანათს?

დიახ, შესაძლებელია. ამისთვის საჭირო იქნება მესამე პირმა ფილიალში წარადგინოს თქვენი...

სრულად ნახვა

რამდენ ხანს შემინახავენ ნივთს ფილიალში?

თქვენი ამანათი ფილიალში დაყოვნდება მაქსიმუმ 2 თვის განმავლობაში. თუ უფრო...

სრულად ნახვა

რა მოხდება თუ გადასცდება მიწოდების ვადებს?

ვადის გადაცილებიდან 10 დღის განმავლობაში უნდა მოგვმართოთ. ჩვენი ტექნიკური...

სრულად ნახვა

საიდან გავიგებ ინფორმაციას ამანათის მდებარეობის შესახებ?

ამანათის ადგილმდებარეობისა და სტატუსის კონტროლი შესაძლებელია პროფილის...

სრულად ნახვა

მოსალოდნელი ხარჯები

ტრანსპორტრების საფასური

იბიჯის პროდუქციის შეძენისას თქვენ ფარავთ ნივთის ღირებულებას...

სრულად ნახვა

როდის ვფარავთ ტრანსპორტირების საფასურს?

მას შემდეგ, რაც ნივთი აიწონება ამერიკის საწყობში ტრანსპორტირების...

სრულად ნახვა

როგორ უნდა დავფარო ტრანსპორტირების საფასური?

ტრანსპორტირების საფასურს გადაიხდით პროფილის ბალანსიდან.

სრულად ნახვა

როგორ მოვიქცე თუ მგონია, რომ ტრანსპორტირების საფასური არასწორად დამიანგარიშეს?

ტრანსპორტირების საფასური დაანარიშდება ნივთის ამერიკის საწყობში აწონვისას...

სრულად ნახვა

გამოწერილი ნივთები განბაჟდება?

განბაჟებას ამანათი გამონაკლის შემთხვევებში ექვემდებარება, მაგ...

სრულად ნახვა

როგორ დაანგარიშდება განბაჟების გადასახადი?

საბაჟო გადასახადი შეადგენს პროდუქციის ღირებულებისა და...

სრულად ნახვა

როგორ უნდა გადავიხადო განბაჟების გადასახადი?

ნივთის გატანისას გადამზიდი კომპანიის ფილიალში მოგაწვდიან...

სრულად ნახვა

განვადება

თიბისი ბანკის განვადება

საგანვადებო განაცხადს უშუალოდ ნივთის გვერდიდან შეავსებთ რა...

სრულად ნახვა

სფეის ბანკის განვადება

პირველ რიგში, უნდა შეხვიდეთ სასურველი ნივთის გვერდზე, დააჭიროთ სფეის ბანკის ლოგოს, რის...

სრულად ნახვა

რა აუცილებელი პირობა უნდა იყოს დაცული განვადებით სარგებლობისთვის?

იმისათვის, რომ ისარგებლოთ განვადებით, უნდა იყოთ სრულწლოვანი, უნდა...

სრულად ნახვა

როგორ მოვიქცე თუ განვადებით შეძენილი ნივთი არ მომეწოდა, არ მიღებული ნივთი საიტზე მოცემული აღწერილობისგან განსხვავებულია?

განვადების გაუქმება შესაძლებელია ხელშეკრულებაზე ხელმოწეირდან 1 თვის...

სრულად ნახვა

დაბრუნება/ანაზღაურება

როგორ მოვიქცეთ, თუ ამანათი ვერ მივიღეთ დროულად?

ამანათის ჩამოსვლის პერიოდის შესახებ ინფორმაცია მითითებულია თქვენს...

სრულად ნახვა

როგორ მოვიქცეთ, თუ ამანათი მოგვეწოდა აღწერილობისგან განსხვავებული?

თუ ამანათი არ მიიღებთ იმ მდგომაროებით, სპეფიციკაციითა და რაოდენობით...

სრულად ნახვა

როგორ შეიძლება პრობლემური ნივთის საქმე გადაწყდეს ?

პრობლემის მოგვარება ინდივიდუალურია, თუმცა არსებობს რამდენიმე...

სრულად ნახვა

  უკან დაბრუნება

როგორ დავრეგისტიტრდე?

რეგისტრაციის გასავლელად უნდა შებრძანდეთ ბმულზე https://ebg.ge/signup და შეავსოთ მოცემული ველები. თუ რეგისტრირდებით, როგორც ფიზიკური პირი, საჭირო იქნება მიუთითოთ: სახელი, გვარი, მობილური ტელეფონის ნომერი, ელ. ფოსტა და პაროლი, რასაც შემდგომ პროფილში შესასვლელად გამოიყენებთ.

  უკან დაბრუნება

მინდა დავრეგისტრირდე, როგორც იურიდიული პირი

თუ რეგისტრაციას იურიდიული პირის/კომპანიის სახელით გადიხართ, უნდა მიუთითოთ: ორგანიზაციულ სამართლებრივი ფორმა, საფირმო დასახელება, საიდენტიფიკაციო კოდი, ტელეფონის ნომერი, ელ. ფოსტა და პაროლი, რასაც შემდგომში პროფილში შესასვლელად გამოიყენებთ. https://ebg.ge/signup

  უკან დაბრუნება

რა შეზღუდვები არსებობს რეგისტრაციასთან დაკავშირებით?

რეგისტრაციის დროს მითითებული ტელეფონის და პირადი 11ნიშნა ნომერი გამოიყენება მომხმარებლის იდენტიფიცირებისთვის, არის უნიკალური და იმავე ნომრით ვერ შეძლებთ სხვა პროფილის შექმნას. ვის არ შეუძლია დარეგისტრირდეს ჩვენს საიტზე: იბიჯის წესების თანახმად, არასრულწლოვან პირს არ შეუძლია ისარგებლოს ჩვენი სერვისით, რაც განპირობებულია უსაფრთხოებისა და დაცულობის ურუნველყოფის მინით. ასევე ჩვენს საიტზე ვერ დარეგისტრირდება უცხო ქვეყნის მოქალაქე, რომელიც საქართველოში არ იყოფება ბინადრობის ნებართვით.

  უკან დაბრუნება

სწრაფი ჩარიცხვის აპარატი

ჩასარიცხი აპარატის პირველი გვერდიდან უნდა გადახვიდეთ ამანათების განყოფილებაში, სადაც იპოვით ჩვენი საიტის ლოგოს, ხოლო დაჭერის შემდგომ უნდა მიუთითოთ თქვენი ტელეფონის ნომერი, რითიც რეგისტრაცია გაიარეთ საიტზე. Express აპარატით სარგებლობისას საკომმისიოს სახით იხდით ჩარიცხული თანხის 2%, ხოლო , TBC Pay და PayBox აპარატების შემთხვევაში_ ფიქსირებულად 1 ლარს.

  უკან დაბრუნება

ინტერნეტბანკი

პირველ რიგში, უნდა შებრძანდეთ ინტერნეტ ბანკის კაბინეტში და გადახვიდეთ კომუნალური გადახდების გაყოფილებაში, შემდეგ დაამატეთ ახალი გადახდა და "ამანათებისა და ფოსტის" კატეგორიაში იპოვეთ ჩვენი კომპანია „EBayGeorgia” , ველში “შეიყვანეთ ID” დააფიქსირეთ ტელეფონის ნომერი, რომლითაც დარეგისტრირებული ხართ ჩვენს საიტზე და ჩარიცხეთ თანხის სასურველი ოდენობა. ინტერნეტბანკის ტრანზაქციისას საკომისიო შეადგენს 2%

  უკან დაბრუნება

საბანკო ბარათი

პირველ რიგში, ავტორიზაცია უნდა გაიაროთ საიტზე, რის შემდეგაც ზედა, მარჯვენა კუთხეში გამოჩნდება თქვენი სახელი, დააჭირეთ, შემდეგ კი გადადით ბალანსის გვერდზე. დააკლიკეთ "ბალანსის შევსებას" ,მიუთითეთ თანხის თქვენთვის სასურველი ოდენობა და დააჭირეთ "შევსებას". საბანკო ტრანზაქციისას გადარიცხვის საკომისიო შეადგენს ჩარიცხული თანხის 2%-ს .ტრანზაქციის დასრულების შემდგომ, სურვილისამებრ შეგიძლიათ დაამახსოვრებინოთ საიტს თქვენი ბარათის მონაცემები, რომ შემდგომი გადმორიცხვისას აღარ დაგჭირდეთ ველების შევსება. ბარათის წაშლა შეგიძლიათ ნებისმიერ დროს.

  უკან დაბრუნება

ოპპას ელ. საფულე

ოპპას ელექტრონული საფულით სარგებლობლობისთვის საჭიროა შეხვიდეთ ოპპას საიტზე, შემდეგ გადახვიდეთ ამანათებში, შეიყვანოთ ტელეფონის ნომერი, რითაც რეგისტრირებული ხართ ჩვენს საიტზე და მიუთითოთ ჩასარიცხი თანხა. https://www.oppa.ge/ka?referal=paybox#!amanatebi გადარიცხვის საკომისიო შეადგენს 1 ლარს. ერთჯერადად მაქსიმალური ჩასარიცხი თანხაა 1000 ლარი.

  უკან დაბრუნება

პროფილის ბალანსზე ჩარიცხული თანხის გატანა

საიტის წესების თანახმად, ბალანსზე შეტანილი თანხის უკან გატანა შესაძლებელია მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ საიტი ვერ გაგიწევთ სათანადო მომსახურებს, მაგ,: არ მოგეწოდებათ გამოწერილი ამანათი, გაგიუქმდებათ შეკვეთა ან მიიღებთ აღწერილობისგან განსხვავებულ ნივთს. ასეთ შემთხვევაში საიტის ჩათის საშუალებით მოგვწერთ თქვენს ანგარიშის ნომერს, რომელზეც თანხა 24 სამუშაო საათის განმავლობაში გადაირიცხება.

  უკან დაბრუნება

როგორ დავადასტურო შეკვეთა?

მას შემდეგ, რაც უკვე დარეგისტრირდებით საიტზე, ხოლო პროფილის ბალანსზე განათავსებთ ღირებულების დასაფარად საკმარის თანხას უკვე შეძლებთ სასურველი ნივთის გამოწერას. ამისთვის უნდა შეხვიდეთ ნივთის გვერდზე, გაეცნოთ პროდუქციის აღწერილობას, აირჩიოთ თქვენთვის სასურველი სპეციფიკაცია (მაგ.: ფერი, ზომა, რაოდენობა . . . ) და დააჭიროთ “ყიდვას”.

  უკან დაბრუნება

როგორ დავადასტურო შეკვეთა რამდენიმე ნივთზე ერთდროულად?

კალათიდან პროდუქციის შეძენა მოსახერხებელია მაშინ, როცა რამდენიმე ნივთის შეძენა გსურთ, არ დაგჭირდებათ თითოეულის შეკვეთა ინდივიდუალურად დაადასტუროთ, შეგიძლიათ სასურველი ნივთები მოათავსოთ კალათაში, შემდეგ ზედა/ მარჯვენა კუთხეში დააჭიროთ კალათას, აირჩევთ თქვენთვის სასურველ მიღების მისამართს და დააჭერთ “ყიდვას”, რა ღილაკითაც ერთდოულად ყველა ნივთს შეიძენთ, რომლებიც კალათაში გქონდათ მოთავსებული. ყიდვის დადასტურებამდე საჭიროა რეგისტრირებული იყოთ საიტზე, ხოლო ბალანსზე განთავსებული გქონდეთ ნივთის ღირებულების დასაფარად საკმარისი თანხა.

  უკან დაბრუნება

რას უნდა მივაქციო ყურადღება შეკვეთის დადასტურებისას?

სანამ შეკვეთას დაადასტურებდეთ, პირველ რიგში, უნდა დარწმუნდეთ, რომ მაღალრეიტინგული, სანდო გამყიდველისგან იძენთ პროდუქციას. გამყიდველის რეიტინგს განაპირობებს მომხმარებელთა შეფასება და მითითებულია ნივთის გვერდზე, სანახავად უნდა დააჭიროთ “გამყიდველის”-ს. რეკომენდირებულია მხოლოდ იმ გამყიდველთან თანამშრომლობა, რომელიც შეფასებულია სულ ცოტა 50-ჯერ, ხოლო შეფასების მინიმუმ 90% არის დადებითი. შეკვეთის დადასტურებამდე აუცილებელია დაკვირვებით გაეცნოთ ნივთის მონაცემებსა და მიწოდების ვადას და დარწმუნდეთ, რომ ზუსტად იმ პროდუქციას იძენთ, როგორიც გსურთ.

  უკან დაბრუნება

რას ვერ გამოვიწერ თქვენი საიტიდან?

აკრძალულია შემდეგი ნივთების ტრანსპორტირება, შესაბამისად შეძენა:
•რეალური ფული, მონეტები ან ბანკნოტები
•საბანკო და საკრედიტო ბილეთები და სხვა ფასიანი ქაღალდები
•საკვები პროდუქცია
•ფეთქებადი ნივთიერებები ან პროდუქცია(სპრეი, პულივიზატორი, დეზადორი, სუნამო და მსგავსი შეფუთვა)
•მიწა და ნერგები მიწით
•ცოცხალი ცხოველები
•ნებისმიერი სახის ნარკოტიკი, ნარკოტიკული ნივთიერებების შემცველი პროდუქცია ან მცენარეები ან მათი თესლი, ე.წ. "ბიო", არომატიზატორი
•ფსიქოტროპიული ნივთიერებები
•წამლები (10 შეკვრაზე მეტი)
•მცენარეები (1 კილოგრამზე მეტი)
•მცენარეების თესლები (25 გრამზე მეტი)
•არბალეტები, ისრებები, მშვილდები.

  უკან დაბრუნება

სად მივიღებ ამანათს?

გამოწერილი ამანათის გატანას შეძლებთ საქართველოს მასშტაბით 40-ზე მეტი ფილიალიდან. შეკვეთის განთავსებისას თქვენ ნახავთ ფანჯარას “გატანის მისამართი”, რისი საშუალებითაც აირჩევთ თქვენთვის სასურველ ფილიალს. ფილიალების სრული ჩამონათვალი არჩეული ფილიალი ვერ შეიცვლება ყიდვის დადასტურების შემდგომ.

  უკან დაბრუნება

როდის მივიღებ ამანათს?

ამანათის მიწოდების ვადა ინდივიდუალურია, დაზუსტებული ინფორმაცია მითითებულია თითოეული ნივთის გვერდზე, სურათს დაბლა. ამანათები პირველ რიგში თავს იყრის ამერიკის ჩვენს საწყობში, საიდანაც პირველივე სამშაბათის,ხუთშაბათის ან პარასკევის რეისით გამოიგზავნება და გამოგზავნიდან დაახლოებით 1 კვირაში განთავსდება თქვენს მიერ არჩეულ ფილიალში.

  უკან დაბრუნება

შეიძლება სხვა პირმა მიაკითხოს ჩემს ამანათს?

დიახ, შესაძლებელია. ამისთვის საჭირო იქნება მესამე პირმა ფილიალში წარადგინოს თქვენი პირადობის მოწმობა ან გადამზიდი კომპანიას მეილის (info@inexgroup.ge ) საშუალებით მიაწოდოთ ინფორმაცია იმის შესახებ, რომ თქვენს მაგივრად ამანათს გაიტანს სხვა პირი. (მეილს თან უნდა დაურთოთ თქვენი პირადობის მოწმობის სურათი) გამონაკლისი შემთხვევაა თუ:
1. ხართ არასრულწლოვანი (ნივთის გასატანად ფილიალში უნდა მივიდეს თქვენი მშობელი/კანონიერი წარმოამდგენელი და წარადგინოს საკუთარი პირადობის მოწმობა და თქვენი დაბადების მოწმობა);
2. გამოიწერეთ განსაბაჟებელი პროდუქცია (მესამე პირს, რომელიც თქვენც ამანათს მიაკითხავს უნდა ჰქონდეს შესაბამისი მინდობილობა)
3. გამომწერი არის იურიდიული პირი. (ასეთ შემთხვევაში ამანათს გაიტანს კომპანიის დირექტორი, ან ნებისმიერი სხვა პირი, რომელიც შესაბამის მინდობილობას წარადგენს ფილიალში).

  უკან დაბრუნება

რამდენ ხანს შემინახავენ ნივთს ფილიალში?

თქვენი ამანათი ფილიალში დაყოვნდება მაქსიმუმ 2 თვის განმავლობაში. თუ უფრო ხანგრძლივი ვადით გსურთ შენახვა, უნდა დაგვიკავშირდეთ ცხელ ხაზზე.

  უკან დაბრუნება

რა მოხდება თუ გადასცდება მიწოდების ვადებს?

ვადის გადაცილებიდან 10 დღის განმავლობაში უნდა მოგვმართოთ. ჩვენი ტექნიკური ჯგუფი ინფორმაციის გადამოწმების მიზნით დაუკავშირდება გამყიდველს და თუ იბიჯის მიერ განსაზღვრულ დამატებით ვადაში არ გამოიგზავნება ამანათი, ავტომატურად გაუქმდება შეკვეთა და საიტის ბალანსზე დაგიბრუნდებათ ნივთის ღირებულება.

  უკან დაბრუნება

საიდან გავიგებ ინფორმაციას ამანათის მდებარეობის შესახებ?

ამანათის ადგილმდებარეობისა და სტატუსის კონტროლი შესაძლებელია პროფილის საშუალებით- ამანათების განყოფილებაში აისახება ნივთის სტატუსი: მიიღო ამერიკის საწყობმა, გამოგზავნილია თუ უკვე განთავსდა თქვენს მიერ არჩეულ ფილიალში. ინფორმაცია აგრეთვე მოგეწოდებათ შეტყობინების სახით რეგისტრირებულ ნომერზე და მეილზე.

  უკან დაბრუნება

ტრანსპორტრების საფასური

იბიჯის პროდუქციის შეძენისას თქვენ ფარავთ ნივთის ღირებულებას, რასაც შემდგომში დაემატება ტრანსპორტირების საფასური. ტრასპორტირების საფასურის დაანგარიშება ხდება ნივთის წონის პროპორციულად 100გრ=0.8$ ექვივალენტი ლარში. ნივთის ზუსტი წონა, შესაბამისად ტრანსპორტირების ზუსტი საფასური გვეცოდინება მას შემდეგ, რაც ამანათი მიეწოდება ამერიკის საწყობს.

  უკან დაბრუნება

როდის ვფარავთ ტრანსპორტირების საფასურს?

მას შემდეგ, რაც ნივთი აიწონება ამერიკის საწყობში ტრანსპორტირების საფასური შეგიძლიათ დაფაროთ ამანათის გატანამდე ნებისმიერ დროს.

  უკან დაბრუნება

როგორ უნდა დავფარო ტრანსპორტირების საფასური?

ტრანსპორტირების საფასურს გადაიხდით პროფილის ბალანსიდან. თუ ჩართული გაქვთ ავტომატურად გადახდის რეჟიმი, ბალანსზე საკმარისი თანხის განთავსების შემთხვევაში, ტრანსპორტირების საფასური ავტომატურად ჩამოგეჭრებათ, ხოლო თუ რეჟიმი გააქტიურებული არ გაქვთ, ექაუნთიდან უნდა გადაბრძანდეთ „ბალანსში“, შემდგომ „დავალიანებაში“, მონიშნოთ ამანათები, რომელთა ტრანსპორტირების საფასურის დაფარვაც გსურთ და დააჭიროთ გადახდას. ტრანსპორტირების საფასურის დაფარვა შეგიძლიათ ნივთის ჩამოსვლის შედგომაც, ფილიალიდან გატანამდე ნებისმიერ დროს.

  უკან დაბრუნება

როგორ მოვიქცე თუ მგონია, რომ ტრანსპორტირების საფასური არასწორად დამიანგარიშეს?

ტრანსპორტირების საფასური დაანარიშდება ნივთის ამერიკის საწყობში აწონვისას, თუ მისი ოდენობა ეჭვს იწვევს, წინასწარ ნუ გადაიხდით ჩამოტანის ღირებულების. ნივთის ჩამოსვლის შემდგომ შეგიძლიათ მიაკითხოთ ამანათს ფილიალში, ადგილზე ააწონინოთ ნივთი და თუ აღმოჩნდება, რომ რეალური წონა განსხვავდება საიტზე ასახული ინფორმაციისგან, ჩვენი ტექნიკური ჯგუფი დააკორექტირებს ტრანსპორტირების საფასურს.

  უკან დაბრუნება

გამოწერილი ნივთები განბაჟდება?

განბაჟებას ამანათი გამონაკლის შემთხვევებში ექვემდებარება, მაგ. როდესაც ერთ რეისზე ერთი პიროვნების სახელზე 300 ლარზე მეტი ღირებულების, 30 კგ-ზე მეტი წონის და 4-ზე მეტი ერთგვაროვანი ამანათი/ამანათები გამოიგზავნება.

  უკან დაბრუნება

როგორ დაანგარიშდება განბაჟების გადასახადი?

საბაჟო გადასახადი შეადგენს პროდუქციის ღირებულებისა და ტრანსპორტირების საფასურის ჯამის 18%-ს

  უკან დაბრუნება

როგორ უნდა გადავიხადო განბაჟების გადასახადი?

ნივთის გატანისას გადამზიდი კომპანიის ფილიალში მოგაწვდიან დეკლარაციას, რომლის მიხედვითაც გადარიცხავთ თანხას სახელმწიფოს ხაზინაში ამანათის ჩამოსვლიდან 1 თვის განმავლობაში.

  უკან დაბრუნება

თიბისი ბანკის განვადება

საგანვადებო განაცხადს უშუალოდ ნივთის გვერდიდან შეავსებთ რა დროსაც საგანვადებო პერიოდს გადაანაწილებს 3იდან 24 თვემდე.. დამტკიცების შემთხვევაში განვადების გასააქტიურებლად საჭირო იქნება მიბრძანდეთ თიბისი ბანკის ნებისმიერ ფილიალში და ხელი მოაწეოთ ხელშეკრულებას, რის შემდეგაც ბალანსზე დაგერიცხებათ საგანვადებო თანხა და შეძლებთ დაადასტუროთ შეკვეთა.

  უკან დაბრუნება

სფეის ბანკის განვადება

პირველ რიგში, უნდა შეხვიდეთ სასურველი ნივთის გვერდზე, დააჭიროთ სფეის ბანკის ლოგოს, რის შემდეგაც გადახვალთ ახალ თაბზე. მოცემულ გრაფაში შეგყავთ მობილურის ნომერი,სადაც მიიღებთ სფეისის აპლიკაციის გადმოსაწერ ბმულს, აპლიკაციის მეშვეობით დაასკანერებს QR კოდს, რის შემდეგაც გადახვალთ საგანვადბეო განაცხადის შესავსებ გვერდზე. განაცხადის შევსების დასრულებისთანავე გეცნობებათ დაგიმტკიცდათ თუ არა სესხი. 30წამიანი ვიდეო ინსტრუქცია შეგიძლიათ ნახოთ აქ https://www.youtube.com/watch?v=XDfRmKclFlY

  უკან დაბრუნება

რა აუცილებელი პირობა უნდა იყოს დაცული განვადებით სარგებლობისთვის?

იმისათვის, რომ ისარგებლოთ განვადებით, უნდა იყოთ სრულწლოვანი, უნდა გქონდეთ კარგი საგადასახადო ისტორია, ხოლო თქვენს მიერ არჩეული ნივთის ღირებულება უნდა აჭარბებდეს 100 ლარს. (ასევე შეგიძლიათ რამდენიმე ნივთი მოათავსოთ კალათაში და თუ მათი ჯამური ღირებულება გადააწარბებს 100 ლარს, ისარგებლოთ საერთო განვადებით)

  უკან დაბრუნება

როგორ მოვიქცე თუ განვადებით შეძენილი ნივთი არ მომეწოდა, არ მიღებული ნივთი საიტზე მოცემული აღწერილობისგან განსხვავებულია?

განვადების გაუქმება შესაძლებელია ხელშეკრულებაზე ხელმოწეირდან 1 თვის განმავლობაში, პირველადი შენატანის განხორციელებამდე. იმისათვის , რომ დაზარალებული არ დარჩეთ, საჭიროა დროულად შეგვატყობინოთ პრობლემის შესახებ.

  უკან დაბრუნება

ვის მივმართო პირად კაბინეტში შეყვანილი მონაცემების დასარედაქტირებლად?

თუ გსურთ მონაცემების დარედაქტირება, უნდა მოგვწეროს საიტის მეშვეობით ავტორიზაციის გავლის შემდგომ. ჩვენი ოპერატორები დაგეხმარებიან მონაცემების ცვლილებაში.

  უკან დაბრუნება

რა შემთხვევაში არ ხდება მონაცემების დარედაქტირება?

დარედაქტირებამდე აუცილებლად უნდა გადამოწმდეს, ელოდებით თუ არა ამანათის ჩამოსვლას.მონაცემები დარედაქტირდება იმ შემთხვევაში, თუ გამოწერილი ამანათებით უკლებლივ ყველა უკვე მიღებული გაქვთ.

  უკან დაბრუნება

არასრულწლოვნის მონაცემების რედაქტირება

არასრულწლოვნის ექაუნთი შესაძლოა დარედაქტირდეს მისი კანონიერი მეურვის სახელზე. ამისთვის საჭიროა ავტორიზაციის გავლის შემდგომ მოგვწეროთ საიტის ჩათიდან, ხოლო შეტყობინებას თან დაურთოთ გამომწერის დაბადების მოწმობა და მშობლის/მეურვის პირადობის მოწმობის სურათი.

  უკან დაბრუნება

რა შემთხვევაში შეიძლება გაუქმდეს შეკვეთა?

მას შემდეგ, რაც დადასტურდება თქვენი შეკვეთა მისი გაუქმება შესაძლებელია მხოლოდ გამყიდველის თანხმობით. თქვენი მხრიდან მომართის შემდეგ გაიგზავნება გაუქმების მოთხოვნა გამყიდველთან. 1 სამუშაო დღეში გვეცოდინება შეკვეთის სტატუსი, რასაც აუცილებლად შეგატყობინებთ ჩვენი ოპერატორი.

  უკან დაბრუნება

როგორ მოვიქცეთ, თუ ამანათი ვერ მივიღეთ დროულად?

ამანათის ჩამოსვლის პერიოდის შესახებ ინფორმაცია მითითებულია თქვენს პროფილზე, ამანათების განყოფილებაში. იმ შემთხვევაში, თუ მიწოდების ვადა უშედეგოდ გავა, უნდა მოგვმართოთ ვადის გადაცილებიდან 10 დღის განმავლობაში. ჩვენი ტექნიკური ჯგუფი დაუკავშირდება გამყიდველსა და გადამზიდ კომპანიას, ხოლო თუ დამატებით დანიშნულ გონივრულ ვადაში არ მოგეწოდებათ შენაძენი, დაგიბრუნდებათ მისი ღირებულება.

  უკან დაბრუნება

როგორ მოვიქცეთ, თუ ამანათი მოგვეწოდა აღწერილობისგან განსხვავებული?

თუ ამანათი არ მიიღებთ იმ მდგომაროებით, სპეფიციკაციითა და რაოდენობით, რაც აღწერილობაში იყო მითითებული, აუცილებლად უნდა დაგვიკავშირდეთ ნივთის მიღებიდან 10 დღის განმავლობაში და გამოგვიგზავნოთ დამადასტურებელი ფოტო ან ვიდეო მასალა. ჩვენი ტექნიკური ჯგუფის აგენტი თქვენი სახელით დაუკავშირდება გამყიდველს და დაგეხმარებათ პრობლემის მოგვარებაში. იბიჯის გამოსაწერ პროდუქციაზე გამყიდველის საერთაშორისო გარანტია არ ვრცელდება.

  უკან დაბრუნება

როგორ შეიძლება პრობლემური ნივთის საქმე გადაწყდეს ?

პრობლემის მოგვარება ინდივიდუალურია, თუმცა არსებობს რამდენიმე მკვეთრად გამოკვეთილი მოგვარების გზა. პირველი, გამყიდველმა დააბრუნოს დაზიანებული/აღწერისგან გასხვავებული ნივთის ღირებულება მეორე, მოითხოვოს უკან გაგზავნა და სანაცვლოდ ღირებულების დაბრუნება მესამე, გამოაგზავნოს დაბრუნების უფასო დოკუმენტი (Return label) და გაგზავნის შემდეგ დაუბრუნოს ღირებულება. მეოთხე, შესთაბაზოს კომპენსაცია, ღირებულების გარკვეული ნაწილის დაბრუნება, პრობლემის შესაბამისად.

ვერ იპოვეთ პასუხი ?