როგორ შევიძინო?

ავტორიზაცია

ყველა კატეგორია

რა ვაჩუქო?
აქსესუარები სილამაზე და კოსმეტიკა საჩუქარი ბავშვებისთვის დეკორი სხვადასხვა
ავტო ნაწილები ბავშვებისათვის ვიდეო თამაშები & კონსოლები ზოო პროდუქცია კომპიუტერული ტექნიკა მობილური ტელეფონები & აქსესუარები მუსიკა მუსიკალური ინსტრუმენტები საათები სათამაშოები & ჰობი
ასაწყობი სათამაშოები ბურთები, ფრიზბი & ბუმერანგები გამჭვირვალე & ფერადი ბურთულები დრონები თამაშები კლასიკური სათამაშოები მანქანები, თვითმფრინავები, გემები & ძრავები მატარებლები მოდელები & კომპლექტი მოქმედებითი / მოძრავი მცირე წლოვნებისთვის რობოტები, მონსტრები, კოსმოსური მხეცები საბავშვო დისტანციური მანქანები საბავშვო სატერფულიანი მანქანები საბითუმო გაყიდვები საგანმანათლებლო სათამაშო ჯარისკაცები საპნის ბუშტები სატელევიზიო & ფილმის პერსონაჟები სწრაფი კვების სათამაშოები ფაზლები, თავსატეხები, რუბიკის კუბები ფუმფულა / ბეწვის სათამაშოები ცნობილი ცხოველები ძველებური & ანტიკვარული სათამაშოები საბითუმო გაყიდვები
სამკაულები სამომხმარებლო ელექტროტექნიკა სახლი და ეზო სპორტული საქონელი ტანსაცმელი, ფეხსაცმელი და აქსესუარები ფოტო და ვიდეო კამერები წიგნები ჯანმრთელობა და სილამაზე

ნაიკი ჰოლივუდში

ნაბუ მიქელაძე
3253

წაკითხვა

მოწონება

ბლოგერი : ნაბუ მიქელაძე

ფარული მარკეტინგი საზოგადოებასთნა კომუნიკაციას მოითხოვს. საიტერესოა, როგორ და რა გზით დაამყარა ასეთი კომუნიკაცია სამოცდაათიან წლებში ახალბედა ამერიკულმა კომპანია NIKE-მა, რომელმაც თავისი ხელწერა შეიმუშავა და დღესდღეობით საზოგადოებასთან ურთიერთობის მაგალითია. 

როგორ იქცა კინო გაყიდვებისთვის ერთ-ერთ საუკეთესო საშუალებად? 

ამ კითხვაზე ზუსტი პასუხი არ არსებობს, მაგრამ, ალბათ, მთვარი აზრი იმაშია, რომ მომხმარებელი თვალწინ მაგალითს მოითხოვს. ხშირად  ჩაცმულობა ჩვენს ნაცვლად ლაპარაკობს, ხაზს უსვამს ჩვენს ინტერესს, პასუხობს კითხვას, თუ საიდან მოვედით ან სად მივდივართ.

"შენ შეგიძლია ბევრი თქვა ადამიანზე, თუ მას ფეხსაცმელზე დააკვირდები" - ფორესტ გამპი.

NIKE CORTEZ

NIKE CORTEZ-ის დებიუტი 1972 წელს შედგა, Nike-ის სწორი კამპანიის შედეგად მოდელი დღემდე არ კარგავს აქტუალურობას.   

Cortez-ის პოპულარიზაციისთვის პირველად "ჩარლის ანგელოზებს" მიმართეს,რამაც პროდუქცია საზოგადოების ყურადღების ცენტრში მოაქცია.

შემდეგი გამოჩენა უკვე 1994 წელს გადაღებული ფილმი, "ფორესტ გამპში"  შედგა. სადაც მთავარი გმირი საჩუქრად ერთ წყვილ NIKE CORTEZ -ს იღებს.  

ფილმში გამოჩენის შემდგომ 26 წელი გავიდა, მაგრამ მოდელის მიმართ ინტერესი არ განელებულა და CORTEZ დღემდღე ერთ-ერთი ყველაზე გაყიდვავი კლასიკური მოდელია. 

 

NIKE MAG

„უკან მომავალში II“ — რეჟისორ რობერტ ზემეკისის სამეცნიერო ფანტასტიკური კომედიური ტრილოგიის საგის ერთ-ერთი ნაწილია, სადაც ფილმის მთავარი გმირი მომავალში მოგზაურობს. რა თქმა უნდა, ნაიკი არ გაუშვებდა შანსს, მისი პროდუქცია ფილმში გამოჩენილიყო, როგორც ინოვაციური, მოდერნისული, მომავლისტანსაცმლის მაგალითი.

მეტი ექსკლუზიურობისთვის NIKE MAG შეზღუდული რაოდენობითა ( 1,510 ცალი) და  ასტრონომიული ფასით ჩაეშვა რეალიზაციაში.

ფართო საზოგადოებისთვის NIKE MAG 2016 წელს გახდა ხელმისაწვდომი, როცა NIKE-მა მისი რედიზაინი და მრავალფეროვანი არჩევანი შემოგვთავაზა.


კლასიკური NIKE CORTEZ

თუ უოლ-სტრიტის მგელი ნანახი გაქვთ, არ გამოგრჩებოდათ NIKE CORTEZ -ის კლასიკური შავ-თეთრი ვერსია. ფილმის რეჟისორმა, მარტინ სკორსეზემ გადაწყვიტა, ერთ-ერთ ყველაზე დასამახსოვრებელ სცენაში სხვადასხვა კადრით NIKE CORTEZ-ზე ფოკუსირებულიყო.

გასაკვირი არ არის, რომ დღეს ის NIKE-ის ერთ-ერთი ყველაზე გაყიდვადი მოდელია.

 

AIR FORCE

ტელე-სერიალ "ანარქიის შვილებში" სერიალის მთავარი გმირი, ჯექს ტელერი, ბაიკერთა კლუბის წევრია, მისი ჩაცმულობაც უსვამს ამას ხაზს. ტყავის ქურთუკი, კუბოკრული პერანგი, ნაირ-ნაირი აქსესუარები. მაგრამ, მის ჩაცმულობაში ერთი დეტალი გამოკვეთილია, ესაა ნაიკის AIR FORCE, რომელიც ახალგაზრდა ბაიკერს სერიალის ბოლო ეპიზოდამდე აცვია.

საინტერესოა ის ფაქტი, რომ ჩარლი ჰანემი (მთავარი როლის შემსრულებელი) აღნიშნავს რომ, ეს ფაქტი შემთხვევითი არ ყოფილა, ამით მას და სერიალის რეჟისორს პერის ბარკლს, სურდათ, გმირის ახალგაზრდულობაზე გაესვათ ხაზი, რადგან ის კლუბის სხვაწევრებთან შედარებით ბევრად პატარაა. 

ანალოგიური მოდელები ხელმისაწვდომია კატალოგებში მხოლოდ ერთი კლიკით! 

 

საინტერესოა, თუ მომავალში რას შემოგვთავაზებს ნაიკი, მათმა პროდუქციამ უკვე მოასწრო მომავალში მოგზაურობა, ცნობილი ამერიკული ჟურნალის "VOGUE" -ს დაპყრობა, სუპერგმირების ცხოვრებაზე მორგება, როგორიცაა ადამიანი აბობა, ტელე-სერიალში ერთ-ერთი ყველაზე ქარიზმატული, ახალგაზრდა ბაიკერის საყვარელ აქსესუარად გადაქცევა და ბევრი "ჰოლივუდის" ფილმში გამოჩენა. ჩვენ უბრალოდ უნდა დავაკვირდეთ, სამომავლოდ რა გზებს შეიმუშავებს "ნაიკი" მათი მარკეტინგული ხრიკების გასაუმჯობესებლად, გასულმა დეკადებმა და საუკუნემ, ნათელი მაგალითი მოგვცა, თუ როგორ უნდა გადაიქცეს გიგანტ ბრენდად ისეთი ახალბედა კომპანია, როგორიცაა "ნაიკი'.  

 
 
ბლოგერი : ნაბუ მიქელაძე
წაკითხვა : 3253
მოწონება :
გაზირება :
სხვა ბლოგები :
კომენტარები :